werkwijze EnD werken

Elektriciteit en Domotica Werken BV, kortweg EnD Werken BV, is een eenmanszaak die wordt geleid door Stephan. Een ervaren elektricien met een focus op elektriciteitswerken en domotica. Zijn passie voor het vak staat centraal. Veiligheid staat op de eerste plaats. Zoals je wellicht al weet, biedt EnD Werken diensten aan variërend van het aanleggen van elektriciteit tot het installeren van domotica en laadpalen voor elektrische wagens. Zowel nieuwbouw- als renovatieprojecten worden met enthousiasme en vakmanschap aangepakt. Maar hoe gaat EnD Werken nu precies te werk bij het aanvatten van een project? 

Doordat EnD Werken een eenmanszaak is, sta je als klant altijd in direct contact staat met Stephan. De zaakvoerder en persoon die verantwoordelijk is voor alle aspecten van het project. Dit persoonlijke contact zorgt ervoor dat elk detail, van het opstellen van de offerte tot de regeling van de keuring, met de grootst mogelijke zorg wordt behandeld. Dit resulteert in een elektrische installatie die veilig, correct en efficiënt werkt.

Maar hoe verloopt zo’n project nu precies? Welke grote stappen zijn er, en waar mag je je aan verwachten? Hieronder een overzicht.

  1. Initieel gesprek: Stephan begint het project door in gesprek te gaan met de klant. Dit eerste contact is van essentieel belang, omdat we dan alle mogelijke informatie kunnen verzamelen die nodig is om een veilig en correct eindresultaat te bekomen.
  2. Uitwerking van de offerte: Met de verzamelde informatie in gedachten, gaat Stephan aan de slag met het ontwikkelen van een gedetailleerde offerte. Elke installatie is gericht op veiligheid, efficiëntie en correctheid.
  3. Feedback en aanpassingen: Nadat de offerte is opgesteld, neemt EnD Werken opnieuw contact op met je. Er is ruimte voor feedback, vragen, opmerkingen, …. Stephan hecht veel waarde aan de inzichten van jouw als klant. Deze worden verwerkt in een nieuwe offerte.
  4. Elektrisch plan: Na enkele feedbackrondes en de goedkeuring van de offerte, staat het uitwerken van het situatieschema op de agenda. Aan de hand van dit schema kan er gestart worden met de uitvoering van het project.
  5. Uitvoering van het project: Stephan komt vervolgens ter plaatse om in eerste instantie het situatieschema af te tekenen in de ruwbouw. Vervolgens zal dit samen met de klant overlopen worden en zullen de laatste wijzigingen aangebracht worden indien nodig. Vervolgens zullen de elektriciteits- en domotica werken van start gaan. Het vakmanschap én aandacht voor detail zorgen voor een vlekkeloze uitvoering. Tijdens de uitvoering wordt er ook pro-actief teruggekoppeld. Zo blijf je op de hoogte van de ontwikkelingen.
  6. Keuring: Een belangrijk onderdeel van het proces is de keuring van de installatie. Stephan heeft de nodige contacten en expertise om dit snel en efficiënt af te handelen, zodat het project aan alle wettelijke eisen voldoet. Overeenkomstig met het AREI.
  7. Nazorg: Zelfs nadat het project is afgerond, kan je altijd terecht bij Stephan voor eventuele vragen of toekomstige projecten. Dankzij zijn betrokkenheid kan je rekenen op nog meer gemoedsrust.

In essentie is de werkwijze van EnD Werken gebaseerd op persoonlijk contact, aandacht voor details en de combinatie van expertise en klantfeedback. De veiligheid primeert!

Benieuwd hoe Stephan dit in de praktijk brengt? Neem dan zeker een kijkje bij onze realisaties en ontdek alle projecten die EnD Werken tot een goed einde heeft gebracht.